CAST | CAT
Comparteix-lo  
CAST CAT
Menú

CUVÉES

Carta Nevada

CUVÉES

Carta Nevada

La incorporació de Josep Ferrer, amb un ADN inicial si pot ser encara més intens, va representar un punt d’inflexió en el desenvolupament de Freixenet, i l’arrencada imparable de la marca tant en l’àmbit nacional com en l’internacional. Emprèn la posada al dia de les instal·lacions, revitalitza l’organització comercial i anuncia Freixenet a TVE. Durant la segona meitat dels seixanta, comença a col·laborar amb ell Josep Lluís Bonet i una nova volta d’ADN el portarà a innovar la gamma rellançant un cava especial i únic, diferent en aparença, el Carta Nevada.

Freixenet es llança a la conquesta del mercat espanyol amb la creació d’una nova organització comercial formada per agents fixos que només venen Freixenet, organitzats en delegacions territorials arreu d’Espanya i sustentada per una comunicació basada en la famosa “Bombolla Freixenet”. Les campanyes publicitàries tenen una acollida excel·lent i la marca registra un progrés meteòric.
La nostra web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar i personalitzar la seva experiència. Pot obtenir més informació aquí
Si continua navegant, considerem que n'accepta l'ús.